Briose cu portocale






Sfatuiesc pe toti care citesc aceasta reteta s-o incerce;este pufoasa si delicioasa
Stiu ca nu este reteta de briose,cunosc diferentele dar ma incapatanez sa le spun briose la toate!!!!
Ingrediente:2oua,150g zahar brun,zeama de la 2portocale,200ml lapte,100g unt topit,200g ciocolata de menaj,350g faina,sare,1/4lingurita bicarbonat,1lingurita praf de copt

Se freaca bine ouale cu zahar,se adauga pe rand zeama de portocale,untul topit si racit,ciocolata topita in lapte,bicarbonatul stins,apoi faina amestecata cu praful de copt;se pune pasta in formele de briose unse cu foarte putin ulei,si se da la cuptor 30min;eu le-am servit cu toping de caramel.
Deliciu maxim!

2 comentarii:

  1. Aoleu,ce frumose sunt si ce pofta mi-ai facut cu ele.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Are dreptate! Sunt frumoase! Ce forme deosebite ai! O sa ma uit daca ale mele au vreun model. Nici nu le-am folosit. hahahaha
    Acum musai sa le incerc cu briosele tale!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme