Minitarte cu Miez de lapte








Ingrediente;aluat de foitaj,100g bacon,3ciuperci,2oua,2rosii,1cutie Miez de Lapte natur,sare,piper,frunze de busuioc,3linguri smantana
Am pus in tigaie baconul taiat cubulete si ciupercile de asemenea iar dupa ce a scazut toata apa din ele si s-au racit,am amestecat cu ouale batute cu sare,piper,si smantana;in formele tapetate cu aluat,am pus cate 3linguri de umplutura,deasupra 1rondea de rosie,1frunza de busuioc apoi 1rondea de branza;am dat la cuptor 15min la foc mare.
De fiecare data cand incerc retete noi,fac doar pentru mine,abia a doua oara dublez cantitatile sau ma orientez la fata locului;din aceste ingrediente au rezultat doar 3buc. si daca am facut si cu dude,le-am pus in aceeasi tava la copt;ambele sunt foarte delicioase!

Un comentariu:

  1. Bravo!!!!!
    Imi place ca esti inventiva! Cred ca daca te duceai la " master shef" il castigai! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme