Vitel cu cartofi






Este clasica tocanita pe care o cunoastem dar putin mai altfel,pentru ca mai am zarzavat la borcan si pentru ca eu nu le tin pentru anul viitor,le consum chiar daca suntem in plin sezon de legume
Ingrediente:500g carne de vitel,2cepe mari,50ml ulei,1borcan mic de zarzavat,1borcan mic de rosii,3cartofi,1leg.de patrunjel,sare,1frunza de dafin,2catei de usturoi
Carnea spalata,portionata,o calesc in cratita de lucru impreuna cu ceapa taiata pestisor;dupa ce carnea a capatat o culoare albicioasa,adaug zarzavatul,rosiile si 1cana cu apa,acoper si las sa fiarba incet 1h;dupa acest timp,adaug si cartofii taiati in sferturi,mai adaug 1cana cu apa,1frunza de dafin si usturoiul zdrobit iar dupa ce cartofii sunt fierti si sosul a scazut,condimentez si adaug patrunjelul tocat;se serveste cu orice fel de salata;eu am optionat pentru salata de varza ramasa de la snitele.

2 comentarii:

  1. O papica tare buna.Imi place asa de mult cum arata,are o culoare frumoasa.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioasa aceasta mancarica asa ca te rog sa ma servesti cu o portie.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme