Prajitura cu cocos si lapte de migdale









Aveam prin dulap o pasta de migdale din Italia si am consumat-o,numai bine ca expira luna viitoare;asa ca am facut aceasta prajitura super delicioasa in final
Ingrediente:1ceasca zahar,1cana faina,1cana cocos,1cana lapte de migdale,un praf de sare,1praf de copt,1pastaie de vanilie;am pus 1ceasca de zahar pentru ca pasta de migdale este dulce,fulgi de migdale,1lingura cu unt
Am taiat cubulete pasta,apoi am pus 1l de apa si am lasat sa se dizolve cateva ore,dupa care am pus pe foc 1cana din laptele rezultat(restul l-am pus la congelator pentru o alta reteta),impreuna cu zahar si pastaia de vanilie;dupa ce s-a racit,am scos pastaia si am amestecat cu restul ingredientelor;intr-o tava mica unsa cu unt sau cu hartie de copt, am pus trei sferturi din compozitie,restul am amestecat cu 1lingura de cacao si 2-3linguri lapte dupa care am rasturnat peste aluatul din tava iar deasupra am pus fulgi de migdale;la cuptor a stat 40min si am taiat dupa ce s-a racit.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme