Salata de vinete albe






Am luat din curiozitate aceste vinete,si bine am facut;auzisem pe ici pe colo ca au un gust diferit de celelalte vinete si da,este adevarat;pot sa spun ca au un gust deosebit
Ingrediente:1kg de vinete,sare,1ou,ulei,ceapa
Se coc vinetele pe flacara aragazului(daca vreti sa ramana albe),se curata de coaja cat sunt calde,se pun pe un fund de lemn inclinate sa se scurga,sau intr-o strecuratoare;in acest timp,din galbenusul de ou frecat cu un praf de sare si ulei cate putin, se face maioneza;dupa ce vinetele sunt scurse,si racite,se mixeaza cu un praf de sare,se adauga maioneza iar la sfarsit ceapa taiata foarte marunt;se pune pe platou si se serveste cu rosii.

Un comentariu:

  1. Nu am vazut si nici nu am mancat vinete albe.Sunt curioasa ce gust au.
    Salata insa imi place cum arata.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme