Saramura de crap








Mi-a cerut acordul ca aceasta saramura s-o pregateasca sotul meu si i l-am dat;saramura a iesit la fel de buna ca si a mea!!   Bravo Costelus,ma ajungi din urma!!!    Ingrediente:burta de crap,1capatana de usturoi,ardei iute rosu,3-4rosii,sare,putin cimbru,1lingura vegeta
Burta spalata,portionata,sarata,o pun pe gratar;in acest timp,pun intr-un vas 1l.de apa,vegeta,rosiile spalate,cimbru;dupa cateva clocote scot rosiile le curat de coaja,le mixez apoi le amestec cu usturoiul pisat;pestele dupa ce s-a fript pe ambele parti,il pun in vasul cu apa pentru 2min,adaug usturoiul iar dupa ce s-a mai racit,servesc cu mamaliguta si ardei iute;eu folosesc aceeasi reteta pentru ori ce fel de peste,tot saramura se numeste;aici mai am si o saramura de ghiban,un peste considerat alb(asa stiu eu),la fel de gustos.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme