Inghetata de trandafiri cu aroma de lavanda








Cu aceasta inghetata,m-am intrecut pe mine!!!!un deliciu parfumat!!!
Ingrediente:1cutie lapte condensat,2albusuri,1lingura flori de lavanda uscata,1cana apa de trandafiri(facuta de mine,dar se gaseste si in comert),colorant rosu,esenta de lavanda 1-2picaturi daca e nevoie(la mine nu a fost nevoie),zahar nu trebuie pentru ca lapte;le este destul de dulce
Am pus la fiert apa de trandafiri cu florile de lavanda si am lasat pana a scazut la 2-3linguri;am strecurat,apoi am amestecat cu laptele,2picaturi de colorant,pentru ca apa nu e atat de puternic colorata,apoi cu grija am amestecat cu albusurile batute spuma;in loc de albusuri se poate folosi si frisca;am pus totul intr-o cutie si am dat la congelator 5-6ore.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme