Dulceata de caise cu levantica







Profit de faptul ca mai sunt caise pe piata,fructele mele preferate si fac tot ce-mi trece prin minte,si cum am gasit prin camara zaharul gelifiant adus din Franta si reteta de asemenea, l-am folosit acum sa-i aflu "puterile"!!
AVEM NEVOIE DE:1kg de caise fara samburi,500g zahar gelifiant,1linguri flori de levantica ,1pahar cu apa,cateva migdale
Am pus caisele in vas, spalate,curatate de samburi si taiate impreuna cu zaharul,am amestecat bine si le-am lasat cateva ore sa-si lase sirop;am pus vasul pe foc impreuna cu florile de levantica,apa si am amestecat mereu,cam 20-30min;spre sfarsit am adaugat si migdalele apoi am pus dulceata fierbinte in borcane.

Un comentariu:

  1. Ador caisele.Si eu profit de ele pe ultima suta de metri.Dulceata cu levantica nu am mancat,dar cred ca este buna.Pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme