Mini clafoutis cu nectarine







Clafoutis in general,se face fara aluat de foitaj,asta ar insemna sa fie tarta,dar am rasfoit o revista frantuzeasca,am gasit reteta asta si am facut-o;a iesit delicioasa
Ingrediente:aluat de foitaj,1lingura unt,4oua,125g zahar,zahar vanilat,250ml lapte,80g faina,sare,3-4nectarine
Decupezi 6discuri de aluat cu care capitonezi formele unse cu unt si pui in fiecare forma cate 1jumatate de nectarina;intr-un bol freci ouale cu zahar,un praf de sare si vanilia pana obtii o crema albicioasa,adaugi laptele apoi faina cate putin;torni aluatul rezultat peste fructe si dai la cuptor incet 40min.le servesti dupa racire.
Pentru ca mi-a ramas aluat,am pus intr-o forma de silicon dar fara foitaj.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme