Savarine Dr.Oetker







Am vazut postate pe FB niste savarine si mi s-a facut o pofta nebuna;asa ca am cumparat cutia,mai mult pentru faptul ca are si forme,si m-am apucat de treaba;caldura era cu treaba ei,eu cu savarinele mele!!!
Ingrediente:270 mix pentru aluat,90g,mix pentru frisca,10g mix jeleu,1plic drojdie uscata,2oua,lapte,3linguri ulei,4oog zahar,esenta de rom
Intr-un vas am pus mixul pentru aluat,drojdia,ouale,125ml lapte cald,amesteci pana se omogenizeaza aluatul cu o lingura,am adaugat uleiul,si mai amesteci putin;cu ajutorul a 2linguri,pui in forme aluat,nu pline,le lasi sa creasca apoi la cuptor 30min
In acest timppregatesti siropul din 1l apa,400g zahar,lasi sa fiarba iar dupa ce s-a racit adaugi esenta;savarinele le scoti din forma si le scufunzi in sirop,intorcandu-le mereu 1-2min dupa care le scoti pe un gratar;le tai capace,mai pui 2-3linguri de sirop apoi cu un posh,multa savarina;
pentru jeleu,amesteci intr-un pahar cu apa rece mixul,apoi cu o lingura torni pe capace si dai la frigider;pentru frisca,amesteci intr-un bol praful cu 250ml lapte rece de la frigider.
Au fost foarte bune,mi-am facut pofta,mai tarziu voi mai face pentru ca tot am forme.

3 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme