Pui cu aroma de peste







Am vazut reteta asta pe tv.Paprika, mi s-a parut interesanta si este foarte gustoasa
Ingrediente:1conserva de sardina in ulei,1piept de pui,50ml ulei de masline,1/2ceapa rosie,1/2ardei gras rosu,3-4 catei de usturoi sau 1lingurita de praf,2linguri sos de soia,1lingurita boia,1lingurita oregano uscat,1lingurita praf de curry sau pasta,1pahar vin alb,1cilli mic,paste de orez,sare,piper,coriandru verde sau patrunjel
In tigaia cu ulei,pui pieptul feliat subtire apoi julien,ceapa si ardeiul la fel,usturoiul pisat,dupa cateva minute adaugi sosul de soia,boia,curry,oregano,ardeiul iute si vinul alb;lasi sa fiarba pana se evapora alcoolul si mai scade si sosul,apoi condimentezi,adaugi sardina scursa si rupta,patrunjelul si dai deoparte;in alta tigaie,pui uleiul de la conserva,2linguri sos de soia,piper si amesteci cu pastele oparite si scurse;se serveste pe farfurie pastele iar deasupra puiul,presarat cu oregano verde(eu tot uscat am pus,ca pe caldura asta aproape toate aromatele mi-au disparut)

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme