Ciulama de pui cu ciuperci

Pe aici am spus de multe ori ca sunt deschisa la orice este nou pentru mine;incerc,daca-mi place repet reteta,daca nu.....
Asa s-a intamplat si cu aceasta reteta;pentru mine este ceva nou,pentru ca in Moldova nu se face asa ciulamaua;iar Sidy prietena virtuala  a  multora dintre noi,care locuieste in Oradea si are pe blog retete deosebit de bune dar si diferite de ale noastre din Moldova,am facut aceasta ciulama si va spun ca a iesit cu un gust minunat;am desfacut si bidonul cu muraturi,am desfacut si borcanul cu gogosari umpluti cu struguri,am facut si mamaliguta,am mancat de ne-am spart!!!!
Ingrediente:2pulpe,1ceapa,2ardei grasi mici rosii,2rosii,1leg.de patrunjel,50ml ulei,300g ciuperci,300ml smantana,1lingura cu faina,sare,piper
Pulpele curatate,parlite,spalate,taiate,se prajesc in ulei dupa care se scot;in uleiul ramas se caleste ceapa,ardeii taiati cubulete,ciupercile feliate,dupa ce a scazut apa din ele se adauga rosiile taiate marunt si jumatate din patrunjel;dupa ce totul este calit se adauga pulpele si 1cana cu apa,se condimenteaza si se lasa la fiert incet;dupa ce carnea este fiarta se rastoarna smantana care a fost separat amestecata cu faina;in situatia in care sosul este prea gros(cum mi s-a intamplat mie)se mai poate adauga putin lapte.
Dupa cateva clocote se poate servi calda cu restul de patrunjel deasupra si mamaliguta.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme