Budinca de cafea

Am vazut aceasta budinca pe FB,postata de Miha o prietena draga tuturor prin delicatesele care-i ies din manutele ei de aur!!!
Arata super bine si am facut-o, pentru care-i multumesc!!
Ingrediente:50g unt,50g ciocolata,2linguri amidon,250ml lapte,100ml cafea,3oua,3linguri zahar,1lingurita ness
Intr-un vas pe foc,am pus laptele,amidon,cafea,ness,am amestecat pana s-a ingrosat,am dat deoparte,am adaugat ciocolata taiata,am amestecat pana s-a topit,apoi am lasat deoparte sa se raceasca.
In compozitia calduta am adaugat galbenusurile pe rand,apoi albusurile batute spuma cu un praf de sare si zahar;am turnat in vase compozitia,le-am pus in tava cu apa fierbinte si le-am lasat pana s-au crapat deasupra dupa care le-am servit cu inghetata.
A fost buna,buna,mai ales cu inghetata!!!

2 comentarii:

  1. Sara,este deosebit de bun mai ales cand servim cu inghetata alaturi!!
    Pup si te mai astept!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate