Tort marmorat

Am gasit reteta intr-o revista,poza de acolo era minunata dar eu nu stiu unde am gresit ca nu mi-a iesit la fel.
Ingrediente:2pachete de biscuiti cu cacao,80g unt,1/2lingurita scortisoara,4oua,100g zahar,500g mascarpone,200ml smantana pentru frisca,100g ciocolata menaj,1lingura praf de cacao,esenta de vanilie
Forma de copt se tapeteaza cu hartie de copt;biscuitii pusi intr-o punga si sfaramati cu facaletul sau mai simplu dati la blender;untul topit amestecat cu biscuitii si scortisoara,se intinde amestecul in forma astfel incat sa acopere si o margine mica.
Ouale mixate cu zahar,vanilie pana rezulta o crema pufoasa,se adauga branza,smantana si se amesteca bine in continuare pana se ingroasa;in jumatate din acest amestec se pune ciocolata topita si cacao si se rastoarna in forma;deasupra se rastoarna a doua jumatate de crema,apoi cu o furculita se amesteca usor din loc in loc cele doua creme,pentru a obtine aspectul marmorat;se da la cuptor 50min la foc mic,se lasa in forma sa se raceasca apoi se pune deasupra o glazura si se serveste;gustul este deosebit!!

3 comentarii:

  1. Cu siguranta este foarte buna,si arata si bine!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu, ce delicos tort ai facut!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi eu nu am voie dulciur,as risca sa gust aceasta minunata prajitura!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate