Gem de nectarine si portocale

De cand sunt eu nu am folosit la gemuri si dulceturi GELFIX de la Dr.Oetker dar acum am primit un pliant de la ei,cu diferite retete in care se foloseste gelfix;am facut si vreau sa va spun ca a iesit o grozavie;nu stiu de ce nu am folosit eu asa ceva???si pentru ca aceasta  reteta era cu 2kg de fructe,am pus mai multe sortimente,si caise,si piersici,si grepfrut,pana am facut cantitatea ceruta!!
AVEM NEVOIE DE1500g nectarine sau se pot folosi si caise,500g portocale,2plicuri Finesse Vanilie Bourbon Dr.Oetker,2plicuri Gelfix Super3:1Dr.Oetker,4linguri lichior de portocale,700g zahar tos
CUM SE PROCEDEAZA nectarinele spalate,fara samburi,taiate cubulete apoi cantarite;portocalele fara coaja,fara pielita alba,taiate apoi cantarite;ca sa ajungem la cantitatea de 2kg mai adaugam alte fructe tot deschise la culoare;in vas,amestecam Gelfix cu zahar,fructele si vanilia pe foc moderat,pana incepe sa fiarba;se mai lasa sa clocoteasca,adunam spuma,adaugam lichiorul,apoi umplem borcanele curate,infiletam capacul,intoarcem borcanele pentru 5min,apoi le depozitam la camara.
Optional puteti pasa fructele cu blenderul vertical,pentru a obtine un gem mai fin(eu asa am facut pentru ca nepotilor mei nu le place gemul cu bucatele de fructe)
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme