Bors de curcan cu taitei de casa

Am primit cadou cand a fost ziua mea, o masina de facut taitei si a trebuit s-o incerc;asa ca am fcut un bors cu ce am avut in frigider;cat despra taitei,am fost foarte incantata de rezultat.
Ingrediente:1tacam de curcan,1ceapa,1morcov,1ardei gras,1dovlecel,1telina mica,1cutie rosii in bulion,1lingura pasta de ardei,2legaturi leustean,1l de bors,2cartofi,sare
Pentru taitei:2oua,sare,faina cat cuprinde pentru un aluat tare
Tacamul portionat,spalat il punem la fiert in apa cu sare pentru 10-15min;aruncam apa,spalam carnea de spuma neagra apoi il punem din nou la fiert cu apa rece si 1/2lingurita zahar;cand incepe sa fiarba adaugam legumele taiate cubulete mici,radacinoasele date pe razatoare,pasta de ardei si cutia cu rosiile zdrobite;lasam sa fiarba cu capac30min,adaugam cartofii cubulete mai mari si continuam cu fierberea;in acest timp pregatin un aluat mai tare din oua,un praf de sare si faina;trecem aluatul prin prima faza pentru a obtine foaia de taitei apoi prin a doua faza unde foaia este taiata;punem taiteii in oala si lasam sa fiarba 5-10min pentru ca aluatul fiind mai tare,trebuie timp mai mult sa fiarba;dupa acest timp,punem borsul fiert separat in alt vas,leusteanul taiat marunt,potrivim de gust iar cand incepe sa fiarba oprim focul si adaugam cele 2oua batute
Servim imediat cu ardei iute.
Cam de mult nu am pus aici farfurii cu astfel de bors dar acum i-a venit randul.
2017,aceeasi reteta,alta farfurie doar ca putin mai dietetica ca pentru oameni bolnavi!
2018

6 comentarii:

  1. Ciorba asta arata asa bine si e foarte gustoasa. Bravo. Esti foarte harnica!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu vreau sa ma gandesc la bunatatea asta de bors,tare-mi place!
    Pupici multi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. asa este fetelor,mai ales cand este acrita cu bors de casa,adica de mine!!!
    Pup fetele!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult atat carnea de curcan cat si taiteii de casa.Ca sa nu mai spun ca sunt fan ciorbe.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lulu ....o data si o data tot am sa ajung eu la tine sa gust un bors din asta bun, facut de tine...
    Arata intr-un mare fel !
    Te imbratisez si te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  6. Sidy daca vii la mine,nu-ti dau asa ceva;te voi invata sa mananci PESTE!!!ha,ha,ha!
    Pup,nu te speria!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme