Flan de capsune

Ingrediente:400ml smantana lichida,300g pulpa de fructe(eu am avut doar capsune si caise),260g zahar,10g gelatina,20ml rom iar pentru decor creme anglaise care merge foarte bine cu dulciurile cu fructe si bineinteles fructe
Intr-un vas amestecam smantana cu zahar si pulpa fructelor mixata care a stat la macerat 10min cu rom;punem pe foc mic,amestecam bine sa se topeasca zaharul apoi dam deoparte si adaugam gelatina care a stat la hidratat cateva minute;amestecam totul bine apoi rasturnam compozitia in forme mici unse cu cateva picaturi de ulei de migdale,fistic sau nuca sau orice alt ulei dar foarte putin;dupa ce le-am uns,le lasam cu gura in jos pe servetele apoi le lasam la frigider pana in momentul servirii dar nu mai devreme de 2h;rasturnam pe farfurii de desert formele si punem deasupra crema iar alaturi fructe;eu pentru ca am uitat sa opresc 2-3capsune,am ornat cu cirese

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme