Flan de ciocolata cu ghimbir

Va spusesem alta data ca am o carte cu retete foarte usoare,si delicioase de la Ana mea din Franta;am facut cateva si voi mai face;acest flan este deosebit si aromat cui ii place aroma ghimbirului.
Ingrediente:5oua,1l lapte,150g zahar pudra,100g faina,100g ciocolata neagra(merge mai mult),ghimbir confiat dupa gustul fiecaruia,eu am pus 4cubulete,aluat de foitaj
Ouale batute bine cu un praf de sare,zahar si faina,adaugam laptele in care am topit ciocolata si ghimbirul taiat marunt;mai lasam pe foc 4-5min sa se mai ingroase putin apoi rasturnam in tava mica pe care am capitonat-o cu foitaj;lasam la cuptor 40min la foc mic si 2h sa se raceasca;la servire,taiem flanul si pudram cu zahar.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme