Bame in sos de rosii

Va plac bamele??sincer,mie nu-mi plac decat adaugate in ghiveci dar sotul le mananca si pregatite cu carne;asa ca le-am pus la borcan pentru el
Ingrediente:bame,1l de bors sau in lipsa borsului 1l de apa cu 1lingura sare si 1/2lingurita sare de lamaie,suc de rosii
Bamele curatate,taiate coditele,spalate,le punem in borsul clocotind pentru 10min;le scoatemintr-un vas cu apa rece si gheata,le impartim in borcane,umplem borcanele cu suc de rosii,fierbem borcanele 10min din momentul in care apa din vas incepe sa fiarba,lasam sa se raceasca in apa apoi le depozitam in camara.
Daca sucul de rosii este prea gros,adaugam putina apa iar in lipsa sucului de rosii facut de noi,desfacem cu apa un borcan de bulion si obtinem suc de rosii.
Eu am avut bame sultanine si de aceea le-am taiat in doua sau trei.
O alta metoda de conservare,sunt bamele congelate;se foloseste aceeasi metoda de oparire,dupa ce sunt bine scurse,se pun in pungi doar pentru o portie si se congeleaza.
In acest an(2015),am pus din nou bame la borcan si adaug alte poze,modul de pregatire fiind acelas



4 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme