Salata mexicana

Imi place aceasta salata si cumparam mereu pungi de la supermarchet,pana acum cand m-am enervat!!!!
adica eu nu pot face asa ceva,fara sa dau un pumn de bani???si iata ca am reusit fara sa dau bani pentru ca toate ingredientele le-am avut in casa.
Ingrediente:1piept de pui,1ceasca mix de orez(alb,rosu,negru),1ceapa mica,1ardei gras rosu,1conserva mica de porumb,1cutie mica de fasole boabe rosie,1lingura condimente mexicane,2linguri ulei de masline,sare,2-3linguri vin alb,cateva pastai verzi congelate taiate mai mici
In primul rand punem orezul in apa pentru 2-3h,apoi il punem la fiert impreuna cu ceapa taiata marunt;pieptul dezosat,taiat cubulete mici,condimentate,le calim in ulei incins,adaugam vinul iar dupa ce s-a evaporat alcoolul,adaugam ardeiul taiat cubulete,orezul scurs,porumbul,fasolea de asemenea scurse si clatite cu apa rece,pastaile si mai lasam pe foc 3-4min,amestecand sa nu se lipeasca,potrivim de gust si oprim focul.

Servim imediat!!

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme