Peste cu rosii la cuptor

De cate ori am peste,nu-mi vine in minte decat aceasta reteta(in multe variante),pentru ca e mult prea buna.
Ingrediente:felii de peste mare (eu am avut caras mai mare),2cepe,1ardei gras rosu,4catei de usturoi,500g rosii,2crengute salvie,sare,piper,3linguri faina,ulei pentru prajit
Pestele curatat,spalat,pudrat cu sare,il trecem prin faina apoi il prajim in ulei incins cateva minute pe ambele parti,apoi il scoatem pe farfurie;in tava punem ceapa taiata rondele,ardeiul de asemenea,usturoiul marunt,sare,piper,crengutele de salvie,pestele iar deasupra rosiile pasate cu blenderul vertical;acoperim tava cu folie de aluminiu daca nu are capac si lasam la cuptor 20min;dupa acest timp descoperim si mai lasam 10min apoi servim imediat.
Poate va intrebati de ce prajesc pestele???pentru ca nu-mi place mirosul de peste crud!!!incercati varianta mea si veti vedea gustul schimbat!!
Servit cu mamaliguta,este un deliciu!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme