Ficatei cu sos

De cate ori faceam ficatei,mi se parea ca sunt prea tari,prea uscati,nu stiu nici eu sau poate era o parere de-a mea;asa ca acum am incercat sa-i innec putin in sos si bine am facut ca tare buni au fost.
Ingrediente:500g ficatei de pasare,1capatana de usturoi,1pahar vin alb,4 rosii bine coapte,4linguri ulei,sare,piper,putin cimbru
Ficateiii curatati,spalati,bine scursi,ii punem in vasul cu ulei incins si-i lasam sa se caleasca incet;dupa ce a scazut apa din ei,adaugam usturoiul pisat,dupa cateva minute vinul,dupa ce s-a evaporat alcoolul adaugam rosiile pasate si lasam sa fiarba 5min;condimentam cu sare,piper si putin cimbru,amestecam bine,oprim focul si servim cum altfel decat cu mamaliguta si castaveti murati.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme