Prajitura inteligenta

Cu aceasta prajitura am dat-o in bara chiar bine!!!nu am mai facut-o de foooarte mult timp,cand am facut-o nici nu stiu in ce tava am pus compozitia,pana am nimerit,am rasturnat in 3tavi si uite asa mi s-a dus tot farmecul prajiturii si nu mi-a mai iesit cum a trebuit;dar si pe ea o voi repeta!!
Ingrediente:7oua,12linguri zahar,9linguri faina,1l de lapte,1pachet unt,2plicuri zahar vanilat,1lingurita amoniac,1lingurita sare
Frecam bine galbenusurile cu 5linguri zahar,sare si zaharul vanilat;dupa ce li s-au dublat volumul,adaugam untul moale la temperatura camerei,faina si laptele caldut;separat batem spuma albusurile cu 7linguri de zahar si amoniacul stins cu 1lingura de zeama de lamaie,amestecam cu galbenusuri usor cu o lingura apoi rasturnam intr-o tava mare si cu pereti inalti(tava de placinta)iar la cuptor lasam 1h la foc mic
Dupa ce s-a racit foarte bine se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste.
Prin coacere,aceasta prajitura,de unde si numele,isi formeaza singura cele doua blaturi iar la mijloc crema de lapte;eu daca am rasturnat-o de atatea ori,nu s-a mai format blaturile decat foarte subtiri.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme