Friptura de curcan cu sos

Vi s-a intamplat vreo data sa nu aveti nimic de mancare in frigider si sa va fie foame mare,mare de tot????
Asa mi s-a intamplat mie dupa o jumatate de zi de umblat cu probleme,am venit acasa si am observat ca nu aveam ce s-am pun in farfurie;asa ca am scos ce aveam in congelator si am spus,ce-o fi sa iasa,numai bun sa fie!!! Aici am cosmetizat putin reteta sa inteleaga fiecare!!
Ingrediente:500g carne in lucru de curcan(din comert),500g pipote de curcan,500g ficat de curcan,2legaturi de usturoi verde,1pahar cu vin alb,sare,piper,putin cimbru,500g cartofi,3-4linguri ulei
In primul rand,punem pipotele curatate,spalate,taiate in bucati mai mici,intr-un vas sa fiarba,pentru ca aceasta friptura sa nu fie un esec,adica pipotele tari iar carnea sa nu se mai observe;dupa ce au fiert,le punem in vasul cu ulei incins impreuna cu carnea de asemenea spalata;amestecam iar cand carnea s-a albit,adaugam usturoiul curatat,spalat si taiat marunt;lasam sa se inabuse cu capac apoi adaugam vinul si putina apa de la fiertul pipotelor;dupa ce sosul a scazut putin si totul este fiert,adaugam ficatul si lasam 15min;dupa ce si ficatul este fiert,condimentam cu sare,piper,putin cimbru si servim pe farfurie alaturi de piure de cartofi pe care l-am facut intre timp si bineinteles cu salata sau acritura de sezon.
Un deliciu!!

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme