Prajitura cu fructe si pandispan

Am facut aceasta reteta din cartea de bucate a SILVIEI JURCOVAN
Daca nu v-ati cumparat cartea e timpul s-o faceti pentru ca are retete mult prea ispititoare
Pentru aceasta prajitura am golit sertarul cu fructe pe care le-am pus din vara trecuta;nu va imaginati ce bunatate a iesit
Ingrediente:6oua mari,120g zahar,120g faina,15ml rom sau zeama de lamaie,1kg amestec de fructe(eu am avut mai putine pentru ca si tava a fost mai mica)150g unt,200g zahar
Ungem o tava cu tot untul inclusiv pe margini apoi presaram la baza tot zaharul(200g);asezam fructele curatate de coaja si seminte sau samburi care au,taiate care sunt mari apoi dam tava la cuptor 20-30min pana se formeaza un sirop;in acest timp batem albusurile spuma tare cu un praf de sare,zahar,rom,adaugam galbenusurile mixand energic apoi faina si amestecam usor cu telul
Dupa ce fructele s-au inmuiat si s-a format siropul,rasturnam aluatul peste ele,nivelam suprafata si lasam la cuptor 30min,fara sa deschidem usa
Dupa ce s-a copt,trecem cutitulpe marginea prajiturii,punem deasupra un platou mai mare si rasturnam
Se poate servi calda sau rece ornata cu frisca.

2 comentarii:

  1. Lulu , faine preparatele , dar vasele tale ma atrag rau de tot

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha,ha,multumesc Diana si te pupacesc!!vasele de orice fel,din bucatarie,au devenit o obsesie si pentru mine

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme