Salata de paste cu ton2

Imi place mult asemenea salata facuta dupa metoda italienilor si de cate ori am ingredientele necesare o pregatesc
Ingrediente:1punga de paste scurte,1conserva mare de ton,eu am avut conserva de somon,1cutie mix de fasole boabe speciala pentru salata,1ceapa rosie,10-12 masline,sare,otet balsamic alb iar eu am avut in plus un sos special pentru salate cu paste;nu era nevoie dar daca tot l-am avut,l-am folosit
Pastele fierte,scurse,le punem intr-un castron cu fasolea scursa si clatita cu apa rece,ceapa taiata pestisor,maslinele,pestele rupt cu tot cu ulei,sare,otetul,sosul,omogenizam usor apoi servim.
Un deliciu!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme