Somon cu sos de leurda

Nu va mirati de retetele cu somon,stiu ca este scump pentru buzunarele noastre dar eu nu dau niciodata bani pe el pentru ca-mi trimite fata din cand in cand;acum dintr-un peste de mai bine de 3kg am facut 3retete pentru 2persoane adica eu si sotul meu;o portie e in plus pentru un posibil vizitator(asa am invatat de la mama)dar pana la urma nu m-a vizitat nimeni si tot noi am mancat-o.
Aceasta reteta se poate pregati si cu alt fel de peste,nu este nevoie doar de somon.

AVEM NEVOIE DE:3rondele de somon,5linguri de ulei de masline,2dovlecei,400g ciuperci mici,1leg.de leurda,200ml smantana lichida,50ml vin alb,sare,piper
CUM SE PROCEDEAZA:Pestele condimentat cu sare si piper,il stropim cu vin intr-un bol si-l lasam putin sa se marineze;in ulei incins,rumenim pestele pe ambele parti si-l scoatem apoi pe farfurie;in uleiul ramas,innabusim dovleceiii cubulete si ciupercile in sferturi iar daca sunt mari,feliate iar dupa ce a scazut apa din ele,le scoatem intr-un bol;in restul de ulei ramas,punem leurda taiata marunt,stingem cu vinul de la marinare,dupa cateva minute adaugam smantana,condimentam dupa gust iar dupa 2-3clocote oprim focul
Servim pe farfurie legumele,iar peste ele pestele cu sos deasupra si lamaie.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme