Omleta cu urda

Cui nu-i place omleta??mie foarte mult dar azi am facut-o putin mai deosebita
Ingrediente:4oua,100g urda,100g cascaval,1lingurita unt,1ardei kapia rosu
2fire de ceapa verde,cateva frunze de busuioc,sare,piper
Pregatim o omleta clasica din oua batute cu un praf de sare,le rasturnam intr-o tigaie de tefal cu untul incins,lasam focul foarte mic,punem capac iar dupa 4min intoarcem omleta cu o paleta,dupa alte 4min sau mai putin,scoatem omleta pe o folie de aluminiu
punem deasupra amestecul de urda pasata cu o furculita si cascaval ras,apoi frunzele de busuioc taiate marunt, cubulete mici de ardei si ceapa de asemenea taiata marunt;pudram cu sare si piper,rulam omleta ajutandu-ne de folie,strangem bine capetele,punem ruloul intr-o tava si lasam la cuptor 15-20min.
Desfacem ruloul cu grija pentru ca sunt aburi fierbinti,taiem omleta,o punem pe farfurie si o servim calda cu salata.Sfatul meu e ca sa pregatiti o omleta mai mare ca sa fie mai subtire sa se poata rula mai bine,eu am avut tigaia mica si mi-a iesit cam groasa

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme