Bors de prepelita

Vine intr-o zi Ana de la piata cu o prepelita;era atat de mica,incat nici nu mi-am dat seama ce este,de fapt chiar era adevarat,de unde sa vad eu prepelita?....
Mi-a spus sa-i fac putin bors pentru Eva iar carnea s-o mananc eu;m-am conformat si am facut doua feluri de mancare;un deliciu!!
Cam atat de mica este aceasta "pasarica"da-i foarte gustoasa!
INGREDIENTE:1prepelita,1ceapa,1morcov,1dovlecel,1ardei gras,1cana suc de rosii adus de mine,leustean,sare,taitei de casa,putina acreala,am folosit zeama de lamaie,4cartofi

Am pus prepelita intreaga la fiert in oala,am adunat spuma iar dupa cateva minute am adaugat legumele curatate,spalate,date pe razatoare morcovul si dovlecelul, restul taiate cubulete iar cartofii taiati in sferturi;va intrebati poate de ce asa repede cu legumele,pentru ca daca o mai lasam cateva minute scoteam doar oasele din oala,asa repede a fiert;am pus si sucul de rosii,am scos prepelita pentru ca si-a facut treaba,am condimentat cu putina sare,am adaugat taiteiii,leusteanul si acreala
Dupa ce a clocotit am oprit focul si uite asa am facut o olita cu bors in 30min(olita de 2l,nu va ganditi ca Eva mananca numai bors)

Bineinteles ca s-a servit imediat!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme