Weekend cu spor

Mi-a venit si mie randul dupa atata amar de vreme sa fac ceva si anume sa fiu gazda unei provocari culinare si anume Weekend cu spor initiata de Stefi
Toate instructiunile se gasesc acolo dar va spun eu ca nu-i greu de loc;daca si mie mi s-a parut usor,va dati seama ca asa e!!! tot ce trebuie facut,e daca aveti timp sa-mi vizitati blogul,mai precis retetele,pentru ca alta ceva nu aveti ce vedea!!! Am un blog jalnic din punct de vedere al aspectului si asta o recunosc! am incercat sa-l cosmetizez putin dar m-a oprit problemele mele de sanatate,umblatul pe la medici in tara si in Franta unde sunt si acum,dar ce este mai important e ca nici nu ma pricep la mai mult;asa ca va rog sa ma scuzati in cazul in care va descurcati mai greu!!!!
Deci,introducerea fiind facuta voi continua; eu aici am ales de pe blog 3categorii de retete iar cine doreste sa participe,alege una din ele sau toate,dupa cum aveti timp si placere,reproduceti reteta mea,doar una singura dintr-o categorie in cursul saptamanii,o postati pe blogul vostru dar sa nu uitati sa puneti link-ul catre aceasta postare,specificand numele gazdei,adica eu,apoi sambata sau duminica, pe pagina de FB cu aceeasi denumire Weekend cu spor,postati link-ul retetei si bineinteles farfuria cu produsul final ;in situatia in care nu aveti blog,imi trimiteti mie poza si numele retetei pe adresa si mai departe ma ocup eu.
Puteti face acest lucru in toate cele 4weekend-uri cate are luna sau doar in unul,depinde cat timp aveti.
Acum sa va spun ce am ales: pentru prima categorie,avand in vedere ca vine frigul,m-am gandit la retete care ne vor incalzi,fiind mancate bineinteles calde sau fierbinti cum mancam noi
                          BORS-SUPE-CIORBE
                     ALUATURI
M-am gandit si la persoane care trec prin diete sau mai bine zis sunt atente la ce mananca (vorba tuturor VIP-urilor)si anume
                     SALATE
Nu trebuie neaparat sa pregatiti aceste retete,aveti de unde alege.Astea fiind spuse,va doresc spor la gatit si multumesc pentru participare!!


4 comentarii:

  1. Ma bucur ca va plac alegerile mele si va astept!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu draga pentru ca nu am mai ajuns la Olanesti, uite acum merg sa-mi caut ceva bun de tot , de la tine, pentru Weekend....cu spor!
    Cred ca din toate bunatatile, am sa aleg ,pentru inceput o supica buna, cum sti tu sa faci.....
    Dar prima data citesc regulamentul....
    Te tzuc cu drag soro !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor si va astept cu drag!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme