Chec cu pudra de alune

Mi-am cumparat cateva reviste cu retete si am inceput lucrarea pentru ca nu am avut rabdare sa ajung acasa in RO;pentru inceput am facut acest chec cu un gust minunat!!!
INGREDIENTE:2oua,100g unt,500ml lapte,200g faina,100g zahar,70g pudra de alune(la noi nu se gaseste asa ceva dar se poate face din alune puse in blender sau se poate inlocui cu pudra de migdale,asa ceva se gaseste la noi),1lingura cacao,1/2plic praf de copt,1plic zahar vanilat,un praf de sare

Se face o crema fina din unt si zahar,se adauga galbenusurile pe rand,apoi laptele cate putin;se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt si sare
Dupa omogenizare,se imparte aluatul in doua boluri,in primul se adauga vanilia si pudra de alune iar in al doi-lea cacao

Se bat albusurile bine cu un praf de sare apoi se imparte si se adauga la cele doua boluri,amestecandu-se usor.
Intr-o tava de chec cu hartie de copt se pune aluatul cu alune,
deasupra aluatul cu cacao,
apoi se da la cuptor 30min dar nu inainte de a face testul cu scobitoarea
Dupa ce s-a racit se taie si se serveste.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme