Placinta cu ceapa verde si ton

Am cumparat de la piata 1kg de ceapa verde,acasa tocmai ce facusem un bors cu fasole;am crezut ca aceasta ceapa-i ca a noastra sa tina in frigider cateva zile dar m-am inselat;a doua zi,abia am ales pentru aceasta placinta
INGREDIENTE:400g iaurt grecesc,150g unt,2oua,280g faina,2lingurite praf de copt,3legaturi ceapa verde,2cutii de ton in conserva cu ulei,1lingura zahar,sare,piper
Intr-o tigaie se scurge uleiul din conserve,se caleste ceapa taiata marunt,bucatile de ton se condimenteaza cu sare,piper si se da deoparte
In acest timp intr-un castron se freaca ouale cu un praf de sare,zahar,cate putin unt topit si racit iar dupa ce s-a format o crema se adauga iaurtul apoi faina amestecata cu praful de copt si se amesteca bine
Aluatul trebuie sa fie ca o smantana
Intr-o tava cu hartie de copt sau forma de silicon fara,(eu am folosit o forma de yena),se rastoarna jumatate din aluat,deasupra se pune ceapa
se acopera cu restul de aluat si se lasa la cuptor 40-50min la foc mic spre moderat

Dupa ce s-a rumenit,se scoate din tava numai dupa ce s-a racit sau se taie direct din tava si se pun felii pe platou
Nu va faceti griji pentru ca este crapata la suprafata;dupa ce se raceste se strange la loc




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme