Tort tiramisu cu zahar aurit

Am ramas "fixata"pe foita aurita comestibila de cand am vazut la Master chef,de aceea pe unde am umblat(Italia,Franta),numai dupa asa ceva ma uitam;nu am gasit,in schimb am gasit zahar aurit,folosit pentru decor,cum de altfel si foita era folosita tot pentru asa ceva!!
In ziua de 8Noiembrie(Sf Mihail si Gavrila),a venit Mihaela din Italia cu toata"gashca"intr-o scurta vacanta si i-am intampinat cu acest delicios tort cantandu-i Multi ani traiasca!!!
AVEM NEVOIE DE:1pachet piscoturi de sampanie,500g mascarpone,3galbenusuri,200ml frisca lichida,50ml lichior de cirese amare Amaretto,2linguri zahar,1cana cu cafea proaspat facuta,2linguri cacao,zahar aurit pentru decor
CUM SE PROCEDEAZA:Se amesteca branza intr-un castron cu zaharul,un praf de sare,galbenusurile si frisca batuta
Eu am folosit inelul detasabil de la o forma de tort patrata,l-am pus pe un platou mare,apoi piscoturile inmuiate in cafea amestecata cu Amaretto,peste piscoturi,crema de branza
urmeaza un alt rand de piscoturi,iar crema si tot asa pana se termina,ultimul strat fiind de crema
Se pune platoul in frigider pana a doua zi cand se scoate inelul detasabil si se pudreaza cu cacao,apoi se orneaza dupa imaginatia fiecaruia.Eu am avut alte idei,fiind si ziua Mihaelei,dar ar fi trebuit sa consum tot zaharul aurit;stiu,carcotasii vor spune ca pentru copilul tau faci orice!!este adevarat dar tinand cont ca acest zahar nu este de "ici de colea"am facut putina economie!!

Asta este produsul finit,iar mai jos este gashca de fete(baietii stau pe margini si ne admira)!!!

Un alt an 2016,aceeasi gashca,aceeasi reteta,alte poze!





Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme