Amuse-bouche cu tramezzini

Ce inseamna amuse-bouche,cred ca toate lumea stie;sunt acele mici aperitive care se mananca fara sa fie muscata iar tramezzini,pentru cunoscatorii din Italia sunt pachete cu felii mari de paine speciala pentru sandwich care asa se numesc tramezzini.
In Italia aceasta paine doar se taie in triunghiuri si se pune intre felii orice,eu aceste felii le-am intins cu sucitorul,le-am umplut cu diverse,le-am rulat,le-am taiat apoi le-am papat;simplu nu??
Ingrediente:1pachet tramezzini,bacon feliat subtire,somon afumat,1ardei gras rosu,verde,galben,1castravete,pasta de masline,mustar
Se intind feliile de paine cu sucitorul,se pune pe o folie alimentara,se unge cu pasta de masline,se ruleaza cu grija,se strange bine folia la capete si se lasa deoparte




 Alta felie intinsa,se unge cu mustar,deasupra se pun felii de bacon,se ruleaza,se strange la capete si se lasa deoparte.
Pe o alta felie intinsa se pune somon afumat iar deasupra intercalat, batoane subtiri de ardei si castravete
O alta felie caruia nu i-am mai facut poza,se pun intercalat batoane subtiri de ardei si castravete
se lasa rulourile la frigider pana a doua zi
cand se desfac de folie,se taie,se pun pe platou si se servesc.






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme