Cupe de ciocolata cu spuma de zmeura

Doamne,cat mi-am dorit sa pregatesc aceste cupe de ciocolata dar nu stiam exact cum se fac;am apelat le prietene virtuale,am cautat si eu,pana la urma am gasit si este ceva extraordinar de simplu si usor(la prima vedere!!)
Va spun eu ca nu-i atat de simplu atunci cand nu stii niste lucruri elementare;acum am invatat din propria mea experienta dar imi pare rau ca am irosit bunatate de ciocolata
De exemplu nu stiam ca ciocolata topita se freaca pana ce capata consistenta lichida si de asemenea nu stiam, cu toate ca trebuia sa-mi dau seama,ca ciocolata nu trebuie sa fie nici macar calda,pentru ca pocnesc baloanele!!cam asa mi s-a intamplat mie nu-mi pocneau imediat,doar dupa ce le inmuiam pe toate in ciocolata,atunci incepeau sa pocneasca parca cineva le intepa pe rand.
Eram ca in filmele de comedie,bucataria numai ciocolata,eu de asemenea numai ciocolata!!!
Pfuuu,pana mi-am dat seama ce se intampla cu mine,am terminat si ciocolata,dar am salvat 2baloane!!!
AVEM NEVOIE DE: ciocolata de buna calitate,baloane mici,1cana cu zmeura,200ml frisca lichida
Ciocolata topita la bain-marie,se freaca cu o lingura de lemn pana-si capata consistenta lichida apoi se lasa sa se raceasca
In acest timp se umfla baloanele dar nu tare
frisca se bate pana se intareste,se amesteca cu zmeura pasata cu furculita,oprind cateva pentru decor iar dupa ce s-a racit ciocolata,se inmoaie balonul rotindu-l in ciocolata si se pune pe un platou cu hartie de copt
dupa ce s-au intarit,se mai trec o data prin ciocolata iar la sfarsit dupa ce s-au intarit bine,se taie
usor ata,apoi tot usor se da drumul la aer ,se dezumfla balonul si se dezlipeste de ciocolata;se pun cupele pe un platou se umple cu spuma si se orneaza cu fructe.
Cupele pe care le-am vazut eu la televizor,erau trecute baloanele prima data prin ciocolata alba,apoi prin ciocolata neagra si aratau intr-un mare fel;cred ca voi face si eu asa ceva ca doar acum am experienta!!





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme