Minitarte cu branzeturi frantuzesti

Mi-am adus multe feluri de branzeturi cand am venit din Franta;acolo m-am saturat de ele pentru ca zilnic dupa masa de pranz sau cina,francezii scot toate branzeturile din frigider(nu se limiteaza doar la un fel) si se completeaza,aceste branzeturi fiind si un bun digestiv.
Dupa cum spuneam,tot ce am adus,am pus la congelator iar acum le-a venit randul(o parte);aceste minitarte se pregatesc de regula cu aluat de foitaj dar eu am folosit foi FILO,tot aduse,niste foi foarte subtiri,mai subtiri decat foile noastre de placinta,cu care se pregatesc diferite dulciuri arabesti,turcesti(baclava,beurek,mille-feuille).Am folosit la Miniplacinte cu bostan foi Brick,la fel de subtiri dar fiecare au alta compozitie in aluat
AVEM NEVOIE DE:1pachet de foitaj sau in cazul meu foi Filo,100g unt topit,branzeturi frantuzesti(se vad in poza)sau cubulete de cascaval,1cana cu fructe de padure proaspete sau congelate;eu am avut afine si cateva zmeurici de la congelator,motiv pentru care au o culoare negricioasa,1ou
Amestec de condimente:2linguri nuca macinata,2linguri fistic macinat,1crenguta de rozmarin verde,2linguri seminte de susan,2linguri zahar brun,1lingura amestec de praf de ghimbir si cuisoare macinate

Se taie foile in patru,se capitoneaza formele de minitarte cu cate trei foi,unse fiecare cu unt topit iar daca se foloseste aluat de foitaj,se unge cu ou batut; apoi se lasa deoparte
Intr-un castron se pun cubulete de branzeturi,zaharul brun,nuca,fistic,amestecul de ghimbir si cuisoare,rozmarinul taiat marunt,fisticul prajit putin intr-o tigaie fara ulei pana cand incepe sa pocneasca,se amesteca totul foarte bine cu o lingura apoi se imparte in fiecare forma
iar deasupra se impart fructele;se taie surplusul de foi din jurul formelor si se lasa la cuptor 15min
iar dupa ce s-au racit se scot pe un platou.
Astea sunt foile Filo



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme