Miniplacinte cu mere si nuca

Ne plac mult placintele cu mere,bostan si alte fructe si nu se putea sa treaca anul sa nu fac o placinta cu mere,de data asta am facut Miniplacinte pentru ca foile Brick(am mai vorbit despre ele la alta placinta) pe care le-am adus din Franta sunt foarte subtiri si nu se poate pune umplutura multa,asa ca ruloul cu 2linguri de umplutura este foarte mic
Ingrediente:1pachet de foi Brick sau foi de placinta romanesti,2kg mere,2linguri cu ulei,4linguri zahar(dupa gust)1lingura scortisoara,esenta de vanilie,nuca macinata
Merele curatate de coaja,rase pe razatoarea cu ochiuri mari,se pun intr-o catita cu ulei sa se caleasca impreuna cu zahar;se amesteca sa nu avem surpriza sa se lipeasca iar cand a scazut apa din ele,se da deoparte,se adauga aromele dorite,si scortisoara apoi se lasa la rece.
SFATUL MEU:in situatia in care merele au aspectul de gem si tot nu au scazut,se rastoarna intr-o sita si se lasa la scurs pana a doua zi apoi se continua procesul de pregatire fara sa se arunce sucul scurs de la mere.
Se pune pe masa de lucru foaia de placinta,apoi 2linguri de mere,se intinde pana la jumatate,se presara nuca macinata,se ruleaza apoi se pun rulourile in tava pe hartie de copt;dupa ce s-au terminat,se ung rulourile cu jumatate din sucul strans si se da la cuptor 30min la foc moderat
Am uitat sa va spun ca mi-am achizitionat o foaie de silicon(care se vede,rosie),foarte buna pentru intins foi de placinta sau alte aluaturi,nu e nevoie nici unsa nici presarata cu faina si de asemenea este buna si pentru copt;se pune in tava de la aragaz si se coc biscuiti sau fursecuri;este super buna!!
Ramasesem la placinte!!!
Cand e aproape gata,se scoate tava si se ung rulourile cu restul de suc,se mai lasa cateva minute apoi se scoate;dupa ce s-a racit se pune pe un platou taiata in jumatate,se pudreaza cu zahar si se serveste.



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme