Tochitura combinata

Toata lumea stie ce inseamna tochitura,toata lumea pregateste acest fel de mancare,bineinteles fiecare dupa bunul lui plac sau din ce zona a tarii este;eu in Sarbatorile Craciunului,dupa cum am mai spus la alta reteta,datorita faptului ca incet,incet eliminam carnea de porc din meniul nostru,am fost putin mai altfel,am iesit din tiparul anilor din urma si am facut aceasta tochitura la fel de gustoasa ca si tochitura originala
Avem nevoie de:1pulpa de curcan dezosata, 500g amestec de ficat,pipote si inimi de curcan3carnati de porc de casa,4linguri ulei,1capatana de usturoi,1pahar vin alb,1ceasca suc de rosii,sare,piper,cartofi pentru piure,1ceasca lapte,50g unt
Maruntaiele(mai putin ficatul) si carnea taiata cubulete,se pun in vasul de tuci cu ulei incins iar dupa ce s-au rumenit se adauga 1pahar cu apa,vinul si se lasa la fiert pana se inmoaie,stim cu totii ca pipotele fierb mai greu;
Dupa acest timp se adauga ficatul taiat in jumatati,carnatii in bucati mai mici,sucul de rosii si se lasa focul incet
La sfarsit se condimenteaza,se adauga usturoiul pisat si amestecat cu 1pahar cu apa iar dupa 1-2min se da deoparte;se serveste pe un platou piure de cartofi  in mijloc tochitura combinata si nelipsitele muraturi.
 Am spus usturoiul pisat si amestecat cu apa,pentru situatia in care tochitura a scazut prea mult si nu mai are sos.



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme