Pilaf cu pleurotus

De cate ori mi-e pofta de pilaf,mi-e dor de mama mea,apoi de soacra mea,femeie de tara dar o buna gospodina,mi-e dor de vremurile cand eram copil si-mi aducea mama cand mergea pe la pomeni,pilaf!! acel pilaf facut la ceaun,cremos si super bun!!Acum toata lumea care face pilaf,spala orezul de-l innebuneste,iar rezultatul este un pilaf ca poti manca orezul bob cu bob;stiu,veti spune ca trebuie eliminat amidonul care face rau organismului!!!eu cred ca multe alte mancaruri sau alimente pe care la pregatim aproape zilnic ne fac rau mai mult, decat un amarat de pilaf cremos,pe care-l pregatim cine stie de cate ori,poate o data pe luna!!!
Am ales sa pregatesc pilaful cu ciupercile pleutorus,pentru ca le prefer mai mult decat chapignon;sunt ciuperci cu un gust mult mai bun,se apropie cu carnea de pui,nu e nevoie de curatat,si cel mai concludent exemplu,nu innegreste mancarea,chiar daca sunt folosite la cateva zile dupa ce sunt cumparate;ciupercile champignon,daca nu sunt foarte,foarte proaspete si gatite imediat,riscati sa puneti in farfurie ceva inchis la culoare si sa va fie refuzata mancarea chiar si de familie(spun din experienta!!!)
Asa ca pentru orice fel de mancare,am ales pleurotus,ceea ce va recomand si voua celor care ma vizitati!!!
AVEM NEVOIE DE:
500g ciuperci pleurotus
1ceapa
4-5linguri ulei
1cana de orez cu bob rotund
sare,piper

SE PREGATESTE ASA:
In cretita cu ulei se caleste ceapa taiata marunt,ciupercile taiate fasii
,dupa ce s-au inmuiat se adauga 1lingurita cu sare,4cani cu apa sau supa de legume sau supa de pui
se lasa la fiert 20min fara capac,se adauga apoi orezul spalat sub jet de apa rece,apoi se lasa la cuptor 30min(depinde de cuptor)sau pana scade si la suprafata a iesit uleiul;se scoate vasul din cuptor,se amesteca pentru a se omogeniza bine cu uleiul,se condimenteaza dupa gust,apoi se serveste cu muraturi sau salata de sezon.
Poate veti spune din nou ca pilaful nu se amesteca;ba se amesteca daca aveti un orez de buna calitate care nu se face "terci"la fiert;altfel va ramane grasimea folosita la suprafata si din nou va avea un aspect urat!!





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme