Mini cocote cu paste la cuptor

Cu aceasta reteta particip la provocarea Cutia misterelor,provocare initiata in 2014 de  Cerasela Badr El-Din
In aceasta luna gazda este  Cristina Pana 
 Ingredientele pe care ar trebui sa le folosim in retete au fost:tarate,iaurt,cacao,ciuperci,oua,paste,pui,ardei,ceapa,lapte praf, si obligatoriu branza de vaci;foarte frumos si chiar usor de pregatit,cum le-am vazut imediat m-am gandit la un tort si cred ca ar fi fost super dar am avut ceva probleme de rezolvat si nu m-am putut concentra,asa ca am facut aceste paste mult,mult prea delicioase.
Cocotele,dupa cum se observa in poze,sunt vase din ceramica de diferite dimensiuni si mari(2-4l) si mici,chiar mai mici decat acestea,pe care francezii le-au numit cocote(eu de acolo le am)
Am considerat ca ceea ce am facut eu,se poate servi la micul dejun,de aceea si platoul e pentru mic dejun
AVEM NEVOIE DE:
1punga paste scurte
1borcan cu ciuperci,eu am avut un borcanel cu ciuperci chinezesti
300g branza de vaci
200ml iaurt
1ardei gras rosu
1ceapa mica
3linguri ulei de masline
sare,piper
oua de prepelita
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei se caleste ceapa tocata marunt,ardeiii taiati suvite si ciupercile taiate in jumatati,pentru ca sunt mici,doar 1-2min apoi se lasa deoparte
Intr-un castron se amesteca branza pasata cu furculita si iaurt,apoi pastele fierte si scurse,iar la sfarsit ardeiii;se condimenteaza cu sare si piper dupa gust
Se imparte compozitia in cocote,deasupra se adauga cate 2-3oua de prepelita sparte in prealabil intr-un bol
iar alaturi cate o ciupercuta,se pudreaza ouale cu putina sare si piper apoi se tin la cuptor 15-20min
Se servesc imediat.






2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme