Prajitura cu albusuri

Iar mi s-au strans la congelator albusuri si cum nu vreau sa stea prea mult,le-am executat;am pus si eu ce am avut,am crezut ca o voi arunca la galeata dar stiti voi,atunci cand pregatesti cava"in dorul lelii"(o vorba din batrani,adica atunci cand pregatesti ceva,te gandesti la alta ceva sau cineva)
Asa ceva mi s-a intamplat si mie,dar surpriza a fost mare cand aceasta prajitura a fost super delicioasa la final!!
AVEM NEVOIE DE:
1cana albusuri congelate
1cana zahar
1cana faina
1/2cana pudra de migdale
1lingurita praf de copt
3linguri cacao
1/2cana pepite de ciocolata sau ciocilata rasa
esenta de migdale
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Albusurile decongelate,se bat bine cu un praf de sare iar dupa ce s-au intarit se adauga zaharul cate putin si cateva picaturi de esenta de migdale si se mixeaza pana ce albusurile devin sticloase;se adauga apoi faina,praful de copt,pudra de migdale si se amesteca cu telul in miscari verticale
In forma de guguluf sau alta forma sau tava(daca se foloseste tava,trebuie cu hartie de copt),jumatate din compozitie,se presara deasupra ciocolata,apoi se acopera cu restul compozitiei amestecata cu cacao,se niveleaza si se tine la cuptor 30min fara sa se deschida usa cuptorului;se incearca cu o scobitoare iar daca nu e coapte se mai lasa puti,
Se rastoarna pe un platou,se pudreaza cu zahar apoi se serveste.


Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme