Supa greceasca de pui

Am aceasta reteta din revista Libertatea pentru femei si mi s-a parut interesanta chiar daca eu mai am aici o astfel de supa dar e altfel modul de pregatire;gustul e minunat!!
AVEM NEVOIE DE:
1,5kg pui
1ceapa
1fir de praz
2foi de dafin
4-5linguri orez cu bobul lung
2morcovi
1tija de telina
3oua
suc de lamaie
sare,piper,patrunjel verde
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune puiul la fiert,spalat si portionat,impreuna cu ceapa taiata in sferturi,partea verde de la praz taoata rondele,dafinul,sare,piper si se fierbe 1h spumuind din cand in cand
Se strecoara,se scoate carnea de pe oase,se taie,se pune inapoi in oala si in supa strecurata,se adauga restul de praz taiat rondele,telina,morcovul taiate cubulete si se mai fiebe 20min;
Intr-un bol se bat bine ouale cu un praf de sare,zeama de lamaie mai intai 1lingurita apoi se potriveste de gust la sfarsit,se adauga cate un polonic de supa iar cand compozitia de oua este fierbinte se rastoarna usor in oala,amestecand continuu sa nu se taie;se adauga 2linguri de orez fiert in alt vas,se potriveste la gust de sare,piper si lamaie,apoi se serveste intr-un bol supa iar separat orezul fiert pentru cine mai doreste.



Cum este si normal,poate fiecare doreste sa vada si modul de pregatire in poze dar....la mine nu se poate;nimeni nu-si imagineaza cat imi doresc ca totul sa fie perfect si cati nervi am pana reusesc sa postez si aceste2-3poze!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme