Tort aperitiv cu legume

Am avut nepotii la masa si daca tot suntem in saptamana dragostei,m-am gandit sa fac ceva mai altfel decat de obicei;cu legumele nu prea am cazut pe felie cum se spune dar macar de aspect s-au bucurat!
Acest aperitiv,fiind un fel de salata de boeuf dar fara carne si cu maioneza de post
AVEM NEVOIE DE:
2morcovi
1telina mica
2radacini de patrunjel
1cutie cu ciuperci
1cutie cu mazare

6cartofi
maioneza vegetala
sare,piper
MAIONEZA DE CARTOFI:
3cartofi albi fainosi
1lingura cu mustar
ulei
zeama de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
In primul rand se pregateste maioneza;se pun la fiert cartofii curatati si se lasa pana pocnesc;se scurg bine,se pun intr-un bol,se adauga mustarul,putina sare si se mixeaza adaugand cate putin ulei,exact ca si la maioneza de oua;dupa ce si-a dublat volumul se adauga zeama de lamaie dupa gust apoi se amesteca cu maioneza vegetala(optional);eu am amestecat pentru ca nu mi-a iesit prea multa maioneza de cartofi
Dupa ce au fiert legumele,se strecoara,iar dupa ce s-au racit se taie marunt,se amesteca cu ciupercile de asemenea taiate,mazarea scursa si trecuta sub un jet de apa rece,sare,piper,jumatate din maioneza,se amesteca bine apoi se pune pe platou si se orneaza.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme