Clatite cu gem

Mi-a fost rau intr-o zi,am stat in pat,nici mancare nu mi-a trebuit,dar sotul meu ca sa-mi faca o surpriza,a pregatit clatite,ce-mi plac cel mai mult.Asta da,surpriza!
AVEM NEVOIE DE:
2oua
un praf cu sare
1cana cu faina
2cani cu lapte
2-3linguri ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat ouale cu un praf de sare,se adauga 1lingurita cu ulei,faina apoi cate putin lapte,amestecand continuu cu telul sa nu se formeze cocoloase
Dupa ce totul este omogenizat,se lasa 5-10min sa se odihneasca,apoi tigaia speciala de clatite se unge cu ulei si cand este incinsa,cu un polonic mic se pune aluat se tine cateva secunde pe o parte,se intoarce
iar cand s-a rumenit se scoate pe o farfurie
si tot la fel se procedeaza pana se termina aluatul.
Se ung clatitele cu gem,deasupra am pus toping de ciocolata si s-au mancat,cat ai zice clatite!!
E bine cand sotul iti face o asemenea surpriza nu??





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme