Tarta cu praz leurda si ciuperci

Imi plac tartele,imi place leurda,imi plac ciupercile,ei si daca-mi plac am facut o combinatie si cu prazul,cu ceva branzeturi si gata tarta;delicioasa!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foitaj
1praz
1legatura de leurda
300g ciuperci
1legatura patrunjel verde
sare,piper
1lingura unt
100g cascaval
3linguri smantana
3oua
1/2lingurita nucsoara
3linguri parmezan
100g branza Mozzarella
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu unt se caleste partea alba de la praz taiata rondele,se adauga ciupercile feliate iar dupa ce a scazut apa din ele,leurda spalata bine si taiata marunt,patrunjel de asemena,sare si piper iar dupa 3-4min.se da deoparte
Intr-un bol se bat ouale cu smantana,se adauga parmezanul si nucsoara
Se tapeteaza forma de tarta cu aluatul de foitaj,avand grija ca surplusul de aluat cazut pe margini sa fie lasat;se rastoarna in forma compozitia cu praz,deasupra cubulete de cascaval se adancesc in umplutura cu mana,se rastoarna apoi ouale si se pun deasupra bucati de mozzarella
Se aduna aluatul de pe margini peste umplutura
se unge cu ou si se lasa la cuptor 30-40min,sa fie bine rumenita
Se serveste imediat,optional cu putin ketchup.








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme