Gratin de topinambur

A venit primavara,gradina a inverzit,legumele puse din toamna au iesit,ce bine-mi pare!!!
Mi-a adus sotul meu cativa napi si cum nu aveam suficienti sa pregatesc o supa,am pregatit o reteta frantuzeasca foarte delicioasa.
AVEM NEVOIE DE:
500g napi
25g unt
500g ciuperci
4oua
1legatura usturoi verde
100g branza Cheddar sau cascaval
50g parmezan
3linguri smantana
sare,piper
CUM SE PROCEDEAZA:
Napii curatati de coaja ca pe cartofi,fierti 5-10min,scursi,apoi taiati cubulete daca sunt mari.
Ciupercile feliate,se calesc in putin unt si se lasa pe foc pana scade apa din ele
Se pun napii intr-un vas termorezistent uns cu unt,se rastoarna ciupercile,se presara deasupra sare si piper,usturoiul curatat,spalat si taiat marunt
apoi ouale batute cu smantana si amestecate cu parmezan;se acopera cu felii de Cheddar sau cascaval ras
Se lasa la cuptor 30-40min la foc mic,apoi se serveste calda cu salata verde
Eu am avut rucola,tot de la gradina.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme