Peste prajit cu usturoi verde

Imi place pestele foarte mult,pentru ca m-am nascut,am copilarit si am trait pana m-am casatorit si am plecat de la parinti,intr-un cartier de pescari de pe malul Dunarii.
La noi in familie cand eram copil, Duminica aveam carne la masa,de doua ori pe saptamana peste iar restul zilelor legume;si ce bine ne era!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg de peste(eu am avut un peste numit Mreana,care este asemanator cu Heringul la aspect)
1cana cu faina
sare
ulei pentru prajit
1legatura usturoi verde(poate fi si doua)
1rosie
4linguri ulei de masline
1lingura zeama de lamaie
sare,piper
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele curatat,capul taiat,spalat,uscat,pudrat cu sare,se trece prin faina,apoi se prajeste in tigaia cu ulei incins,sa fie bine rumenit pe ambele parti
Dupa ce s-a prajit,se scoate pe o farfurie cu prosoape de hartie,pentru a absoarbe surplusul de ulei
Pentru mujdei,se pune in blender usturoiul curatat,spalat si taiat marunt,sare,piper,zeama de lamaie
ulei si rosia oparita,curatata de coaja si taiata
Dupa ce din tot amestecul s-a format o pasta,
se rastoarna intr-un bol si optional,daca este prea gros,se poate adauga cateva linguri de iaurt sau suc de rosii
Se serveste pe farfuri pestele,mamaliguta si bolul cu mujdei.
Pofta buna!








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme