Snitele de pui cu parmezan

Mi se pare ca v-am mai spus ca sunt o mare pofticioasa;imi fac singura pofta numai cat ma gandesc la ceva;asa mi s-a intamplat acum,ma tot gandeam ce nu am facut si mancat de multa vreme iar gandul s-a oprit la Snitele.
Sa nu credeti ca a fost doar un gand,nici vorba de asa ceva;am cautat la congelator,am scor o punga cu piept si mi-am facut pofta;ce sa faci,mai dai si in mintea copiilor!!
Va imaginati cat de mare a fost pofta,ca nici salata nu am avut rabdare s-o mai fac!!adevarul e ca sunt super bune!!
AVEM NEVOIE DE:
2piepti de pui
4oua
sare,piper,cimbru
1catel de usturoi
1cana cu pesmet
1cana cu parmezan
ulei pentru prajit
apa minerala
CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul dezosat,taiat in bucati mai mici apoi feliat mai subtire(eu nu bat nici o data pieptul,il subtiez din cutit),se pudreaza cu putina sare si se lasa deoparte
Intr-un castron se bat ouale cu un praf de sare,putin cimbru uscat,usturoiul pisat,putin piper si 1ceasca cu apa minerala;separat se amesteca pesmetul cu parmezan
Se trece carnea prin ou,pesmet si iar ou dupa care se pune in tigaie in ulei incins la prajit
Dupa ce sunt rumenite bine,se scot pe o farfurie si se servesc imediat dar si mai tarziu sunt bune,daca mai ramane ceva!!
Sa aveti pofta si incercati aceasta reteta pentru ca-mi veti da dreptate cu poftele mele!!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme