Prajitura cu foi de cremsnit

Am cumparat un pachet de foi de cremsnit,nu am facut vestitele cremsnit pentru ca nu-mi plac,au prea multa crema,asa ca am facut eu o crema buna buna de lamaie si le-am umplut.Prajitura e facuta din iarna dar nu stiu cum mi-a scapat de nu am postat-o pana acum.
AVEM NEVOIE DE:
foi de cremsnit
CREMA:
500ml lapte
2oua
6linguri zahar
1lamaie
50g unt
1plic zahar vanilat
50g amidon alimentar
un praf de sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune pe foc mic intr-un vas laptele,ouale batute cu putina sare,zaharul si amidon;se amesteca continuu sa nu se lipeasca si sa nu se formeze cocoloase,pana se ingroasa,apoi opresti focul
se incorporeaza untul moale,vanilia,coaja rasa de lamaie si zeama,se amesteca totul bine,dupa care se lasa sa se raceasca.
Pe un platou se pun foile de cremsnit cu crema intre ele
ultimul strat sa fie de foaie,se pudreaza cu zahar pudra si se da la frigider pana in momentul servirii.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme