Mancare de stevie cu bulgur

Daca tot aud si vad peste tot ca orezul nu este bun pentru ca nu stiu ce are,pastele nu sunt bune,painea,ouale,carnea la fel;ba chiar intr-o zi am auzit ca nici laptele nu e bun mai ales pus in cafea ca nu stiu ce are!!
Mai fratilor,traducatori din alte limbi,mai aveti in listele voastre alimente pe care avem voie sa le mancam??am ajuns la concluzia ca la noi daca vrei sa te imbogatesti,te faci nutritionist sau traducator de diete!aoleu,na ca am calcat in alt teritoriu!scuze dar asta-i parerea mea si nu mi-o schimb!
In aceasta mancare am pus bulgur,nu ca as fi ascultat de vreun nutritionist pentru ca nici nu am nevoie de asa ceva,am pus pentru ca nu aveam in casa la momentul respectiv orez,si acest bulgur l-am adus din Franta,este un bulgur special,foarte fin,asemanator cu cus-cusul
AVEM NEVOIE DE:
500g stevie
1ceapa
1leg.usturoi verde
1cana cu rosii conservate de mine,pentru cine doreste puteti vedea aici pentru ca e un super sos
4linguri ulei
1ceasca bulgur sau 50g orez
sare
putin zahar

CUM SE PROCEDEAZA:
Stevia curatata de nervurile groase se spala in multe ape reci apoi se opareste 2-3min intr-un vas mare cu apa care clocoteste,apoi se scoate si se lasa sa se scurga
In cratita cu ulei se caleste ceapa,usturoiul ambele taiate marunt,se adauga rosiile,1-2cani cu apa si se lasa la fiert 10-15min
Dupa acest timp,se adauga stevia taiata, 1cana cu apa,1lingurita rasa cu sare,putin zahar
 iar cand incepe sa fiarba se adauga bulgurul,se pune capac si se lasa 15-20min cu focul mic
Se potriveste de gust apoi se serveste.



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme